Anasayfa Tasarımcının Mutfağı Tarifler Püf Noktalar İletişim

19 Şubat 2014 Çarşamba

Çıtır Tavuk

Merhaba, merhaba, merhaba :)

Bugün de çok güzel bir tarifle karşınızdayım :) Eminim yaptıktan sonra sizinde en çok kullandığınız tarifler arasına girecek.. Beyaz eti çok seven, bir kere daha sevdim bu tarifle. Benimle beraber evdekilere de sevdirdim diyebilirim. 

Hafta içi çalıştığım için mutfağa pek giremiyorum girsem de ancak pratik şeyler yapabiliyorum. O yüzden hafta sonu yemekleri hep benden oluyor. (Yemek yapmakta sıkıntı yokta mutfağı toplaması yemek yapması kadar eğlenceli değil bunu da söylemeden geçemicem). Bu hafta sonu da öyle oldu ve kendimi mutfağa attım. Değişik bir tat olsun istedim ve ortaya bu sonuç çıktı. 

Bundan sonra yapacağım sık tarif listeme aldım kendilerini. Çünkü hep pratik, hem leziz daha ne olsun. Umarım sizlerde benim kadar beğenirsiniz.

Tekrar hatırlatmak isterim Tasarımcının Mutfağı sosyal medyada da sizin yanınızda. Bizlere blogumuzdan ulaşabilidiğiniz gibi, facebook sayfamızdan, twitter sayfamızdan ve instagram sayfamızdan da ulaşabilirsiniz. Adresleri soracak olursanız;

http://instagram.com/tasarimcininmutfagi

https://www.facebook.com/tasarimcininmutfagi

https://twitter.com/tasarimcininmut


 Lezzetli Kalın!


MALZEMELER

  • 1 kg tavuk göğsü (tavuk bonfile)
  • 1,5 çorba kaşığı yoğurt
  • 2 çorba kaşığı salça
  • 1 yumurta
  • Karabiber
  • Kırmızı pul biber
  • Kekik
  • Tuz
  • Tavuk baharat tozu ( varsa kullanabilirsiniz)
  • Galeta unu ( kızartmak için)

HAZIRLANIŞI
Tavuk göğsünü ince uzun dilimleyin, bütün sos malzemeleri bir kalıpta karıştırıp tavukları da ekleyin, tavukları iyice sosa buladıktan sonra üstünü streç ile kaplayıp dolapta bir saat dinlendirin ki sosla tavuk iyice kaynaşsın. ama vaktiniz varsa hemen de yapabilirsiniz. Dolaptan çıkarttığınız tavukları galeta ununa bulayıp kızartmaya başlayabilirsiniz. Afiyet olsun.




Hiç yorum yok :

Yorum Gönder