Anasayfa Tasarımcının Mutfağı Tarifler Püf Noktalar İletişim

14 Şubat 2014 Cuma

14 Şubat Sevgililer Günü


Evet Bugün 14 Şubat Sevgililer Günü :)

Bugün de sizlerle tarif paylaşacağım.. Ama öncelikle söylemek istediğim bir kaç cümle var :) Öncelikle verecek olduğum tarif tabi ki de 14 Şubat için. Neden bu kadar geç oldu diye soracak olursanız aynı zamanda benim için önemli hediyelerdi kendileri..

O yüzden hediyemi veremeden sizinle paylaşamadım malesef :( Bu 14 Şubat  hediyemi hazırlarken tamamen kendimin hazırladığı emek verdiğim, özel olduğunu hissettirecek  bir şey olsun istedim. O yüzden soluğu mutfakta aldım :) Uğraştım ama değdi..  Umarım sizlerde deneyince memnun kalırsınız.

Bu arada tekrar söylemek istiyorum.. Mutfak tadilatta yepyeni  sayfa tasarımıyla yepyeni tariflerle  karşınızda olmaya devam edeceğiz.

Çok güzel bir gün geçirmeniz dileğiyle..




Hiç yorum yok :

Yorum Gönder