Anasayfa Tasarımcının Mutfağı Tarifler Püf Noktalar İletişim

14 Mart 2014 Cuma

Kremalı Mantar ve Tavuklu Makarna


Merhaba Merhaba Merhaba :)

Güneşli bir cuma günü mis gibi havanın eşliğinde yazıyorum size. Yazıma başlamadan önce ilk özürlerimi iletmem gerekiyor sanırım çünkü gerçekten Tasarımcının Mutfağı'nı ihmal ettim. Ama sadece blog kısmında buna emin olabilirsiniz :) Arka planda çalışmaya tam gaz devam ediyoruz. Ama şunu da söylemem lazım burada yazamadığım her gün için vicdan azabı çektim bildiğiniz :)


Blog yeni tasarıma geçmeye başladı. Aslına bakarsanız tasarım tam bitmeden yazı eklemek istemiyordum. Yeni tasarım yeni tarifler yeni bir Tasarımcının Mutfağı olarak karşınıza geçmek istiyordum ama sanırım bu tasarım olayı tahmin ettiğimden daha fazla sürecek o yüzden daha fazla ayrı kalmaya dayanamadım :)


Bu arada tasarım hakkında görüşlerinizi gerçekten çok merak ediyorum. Tasarım tamamen bana ait çünkü :) Her şeyi kendi kafama göre kendime göre hazırladım.. İnsan kendisine yapınca daha rahat ve daha çabuk bitiriyormuş tasarımı bunu da anlamış oldum :) Neyin nereye nasıl olacağını bildiğimden ve istediğimden tasarım konusunda çok çabuk ilerledim. Ancak blogda değiştirme kısmı biraz sıkıntılı. :) Neyse hiçç ara vermeden tam gaz tariflerle yeniden aranızdayım kısacası.


Bugün sizlere çok sevdiğim bir tarif vereceğim. Gerçekten çok severek yaparım ve çok severek yerim kendisini :) Oldukça pratik bu tarif makarnaya ayrı bir tat veriyor bence hele ki benim gibi sade makarna yemeği sevmeyenler için :) Umarım sizlerde benim gibi düşünürsünüz :) Lezzetle Kalın!


MALZEMELER

  • 1 paket makarna
  • 1 adet tavuk göğsü
  • Yarım kg kültür mantarı
  • 1 kutu krema
  • 1 tatlı kaşığı fesleğen
  • 1 diş sarımsak
  • 1 çay kaşığı karabiber
  • Sıvıyağ
  • Tuz


HAZIRLANIŞI
Mantarları temizleyip doğrayın. Tavukları kuşbaşı doğrayın. Kaynayan suya sıvıyağ ve tuz katıp makarnaları haşlayın. Başka bir tavada tavukları suyunu salıp çekene kadar soteleyin. Tavaya çok az sıvıyağ gezdirin. Suyunu çekince mantarları katın. Mantarların da suyunu çektirin. Tuzunu, karabiberini, ince kıyılmış sarımsağı katıp bir iki çevirin. Krema ve fesleğeni ekleyip 2-3 dakika pişirin. Makarnaları süzüp kremalı harca katın ve karıştırın. Tabaklara koyup servis edin. Afiyet Olsun.




Hiç yorum yok :

Yorum Gönder