Anasayfa Tasarımcının Mutfağı Tarifler Püf Noktalar İletişim

10 Şubat 2014 Pazartesi

Annelerin özlü sözleri


Herkese Günaydınnn :)
Mutfak sizlere daha iyi hizmet verebilmek için hazırlanıyor ama aynı zamanda boş durmuyor tabi ki :)
Bugün sizinle tarif yerine görünce çok beğendiğim bir şey paylaşmak istedim. Halil Beydilli, annelerimizin bizlere söylediği klasik sözleri sizler için derlemiş, çokta güzel olmuş, okuyunca kendime kendime ya bütün anneler mi aynı hiç mi bir fark yok demeden geçemedim. Sanki hepsini annem bana hitaben özellikle yaptırmış gibi sonra bir baktım ki yalnız değilmişim :)

Bunlara ek olarak benim annemden en çok duyduğum şey "Yaptığın banaysa öğrendiğin kendine". Öyle öyle bir bakmışım yemek yapıyorum, bir bakmışım iş yapıyorum :) sizin annenizden en çok duyduğunuz cümleler neler, yada çocuklarınıza en çok söylediğiniz cümle?
Buyurun bakalım, umarım sizler de beğenirsiniz








Hiç yorum yok :

Yorum Gönder