Anasayfa Tasarımcının Mutfağı Tarifler Püf Noktalar İletişim

24 Ocak 2014 Cuma

Yoğurtlu Kereviz Salatası

Herkese Merhabalar,

Haftanın son gününde haftanın son gününe yakışır bir lezzet paylaşacağım bugün sizinle. Aslına bakarsanız ismini ilk duyduğumda ben onu yemem ya diyenlerdenim. Çünkü kerevizi gerçekten bir kaç kere tatma denemeyin de bulunmuştum ve tabi ki benim için sonuç hüsrandı bir daha da tatma gereği duymadım zaten. Taki bu tarife kadar. İlk başta kereviz salatası olduğunu bilmiyordum açıkçası o yüzden bir güzel afiyetle yedim. Kereviz olduğunu öğrenince şaşırmadım desem yalan olur. Ama sonradan içinde kereviz olduğunu öğrensem de daha sonra kereviz salatasını yememe engel olmadı. Umarım sizlerde ön yargılarınızı kırar ve bu lezzeti tadarsınız. Gelelim Kereviz Salata'sının malzemelerine

MALZEMELER
  • İki baş kereviz 
  • Bir tane yeşil elma
  • Bir avuç ufalanmış ceviz
  • 2-3 diş sarımsak
  • Bir kaşık mayonez (isteğe bağlı)
  • Yarım çay bardağı portakal suyu (taze sıkılmış)
  • Yoğurt

HAZIRLANIŞI
Kerevizi ve elmayı rendeleyin. Rendelediğiniz karışıma cevizi, taze sıkılmış portakal suyunu ekleyin ve karıştırın. Başka bir yerde sarımsaklı yoğurdunuzu hazırlayın ve içine bir kaşık mayonez ekleyin. Daha sonra yoğurt ve kereviz karışımları birleştirerek karıştırın. Daha sonra üzerine çok az yağ gezdirip ceviz içiyle süsleyebilirsiniz. Afiyet olsun..


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder